Applicazione di scambiatori di calore à piastre in l'imprese chimiche

Scambiatore di calore di tubu hè adupratu prima in l'industria di l'ammonia sintetica, ma per via di i vantaghji unichi di scambiatori di calore di piastra, cum'è l'alta efficienza di scambiu di calore, spaziu chjucu, mantenimentu convenientu, risparmiu d'energia, low cost, avà in l'industria ammoniaca sintetica hè più. è più populari.I scambiatori di calore sò usati principalmente in e seguenti pusizioni:

1. Cooler d'acqua di cobre liquidu è cooler di ammonia di cobre liquidu
L'effettu di scambiu di calore di u scambiatore di calore di piastra hè assai megliu cà quellu di scambiatore di calore di tubu, cusì l'effettu di rinfrescante hè ancu assai bonu, chì pò salvà assai acqua, è u scambiatore di calore hè chjuca in grandezza, chì hè assai adattatu per u cundizioni di travagliu cù esigenze di spaziu.

2. Compressor oil cooler
Scambiatore di calore di piastra hè ancu adattatu per u rinfrescante di l'oliu, hè megliu cà l'effettu di rinfrescante di scambiatore di calore di tubu, è alta sicurezza, mantenimentu faciule.U cumpressore generale serà equipatu cù un scambiatore di calore à piastra, utilizatu per u raffrescamentu di l'oliu di scambiu di calore, u risparmiu d'energia è a sicurità.

3. Scambiatore di calore di ammonia per a macchina di ghiaccio
U sistema di refrigerazione tradiziunale di assorbimentu d'ammonia hà parechje parti di l'equipaggiu, un grande voluminu, materiali assai consumabili è una bassa efficienza energetica.L'usu di scambiatore di calore di piastra pò simplificà u sistema, migliurà l'efficienza energetica, pò salvà assai spaziu è costu.

4. Cooler d'acqua magra è acqua di ammonia
Sicondu u so effettu di trasferimentu di calore è u gradu di pressione, hè u scambiatore di calore di piastra, pò cuncepisce a pressione di a pressione di 4,5 MPa, cusì l'efficienza di u scambiu di calore hè ancu duvuta à l'altri scambiatori di calore, è a rata d'utilizazione di materiale hè cusì alta. cum'è 95%, ciò chì hè di più, ci sarà altri vantaghji, picculu vulume, mantenimentu còmuda, prezzu, etc., più è più pupulari in l 'imprese fertilizzanti chimichi.


Tempu di Postu: Aug-20-2022